کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصمیم هوآوی برای جایگزینی اپلیکیشن‌های اندرویدی تا پایان امسال

به گزارش سافت گذر، تحریم‌های ایالات متحده علیه هوآوی اگرچه تأثیرات خود را گذاشته‌اند اما باعث نشده‌اند تا این کمپانی چینی ضعیف شود. بر اساس جدیدترین اخبار، هوآوی با توسعه‌دهندگان هندی همکاری را آغاز کرده تا جایگزین‌هایی برای برخی اپلیکیشن‌های محبوب گوگل نظیر مپس، گوگل درایو، جیمیل و . . . تولید کنند.

گوگل آنر هوآوی سیستم عامل سیستم عامل هوآوی

مدیرعامل هوآوی و آنر در هند می‌گوید:«« ما اهداف خاص خودمان را داریم و می‌خواهیم سیستم عامل مخصوص موبایل تولید کنیم بنابراین بسیاری از اپلیکیشن‌های مهم مخصوص مسیریابی، پرداخت آنلاین، گیمینگ و پیام‌رسان تا پایان دسامبر آماده خواهند شد»».

نرم‌افزارهای گوگل بسیار متنوع هستند و هوآوی تصمیم دارد برای همه آنها جایگزین تولید کند به همین دلیل گوگل مپس، گوگل پلی، جیمیل، گوگل گیمز، گوگل پی، یوتیوب و گوگل پلی استور از جمله نرم‌افزارهایی خواهند بود که نمونه ساخته شده توسط هوآوی را برای آنها خواهیم دید.

چارلز پنگ، مدیر هوآوی و آنر در هند می‌گوید:«« ما تجارتی را با توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان محتوا در هند آغاز خواهیم کرد و سرویس‌های مدنظر را برایشان فراهم می‌کنیم و به آنها حقوق می‌دهیم»».

گوگل آنر هوآوی سیستم عامل سیستم عامل هوآوی

هوآوی در نظر دارد تا برای رفع نیاز مشتریانش، جایگزین اپلیکیشن‌های تولید شده توسط گوگل را بسازد. از طرفی، آنر به عنوان برند زیرمجموعه هوآوی با سازندگان 150 اپلیکیشن محبوب هند صحبت کرده تا آنها را وارد فروشگاه نرم‌افزاری هوآوی یا اپ گالری (App Gallery) کند هرچند چارلز پنگ اخیراً اعلام کرده که گوشی بعدی آنر دارای نرم‌افزارهای گوگل خواهد بود.

آنر در حال فروش محصولاتی نظیر تلویزیون هوشمند، اسپیکر هوشمند و وسایل مبتنی بر اینترنت اشیا در هند می‌باشد و در نظر دارد تا پایان سال 2020 بیش از 10 درصد بازار این کشور را در دست بگیرد. ضمن اینکه هوآوی هم می‌خواهد برخی محصولات نظیر ساعت هوشمند را در هند به فروش برساند.

به خاطر بودجه 1 میلیارد دلاری که هوآوی در اختیار دارد، سعی کرده تولیدکنندگان هندی را برای عرضه اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل خودش ترغیب کند.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45928 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/03 تعداد مشاهده: 1807
سافت گذر